BETA TEST - usługa THE BEST

Zaczynamy testową fazę usługi THE BEST.

Usługa THE BEST polega na wybraniu przez pracownika MULTIVERSUM najlepszego spośród dostępnych w naszym magazynie egzemplarza wskazanego przez klienta tytułu oraz zweryfikowanie jego stanu w zakresie takim jaki jest możliwy.

Usługa THE BEST jest indywidualną, opcjonalną usługą.

Usługa THE BEST obejmuje wszystkie produkty z oferty naszego sklepu internetowego z terminem wysyłki 1-5 dni rob. (w naszym magazynie), które posiadają informację o dostępności w ilości 1 sztuki.

Usługa THE BEST nie obejmuje produktów z oferty przedpremierowej.

Koszt usługi THE BEST wynosi 20% ceny wybranych w ramach tej usługi produktów.

Stan najlepszego egzemplarza danego produktu może być od dostatecznego do idealnego.

Instrukcja zamawiania usługi THE BEST - krok po kroku:

1. W składanym przez stronę sklepu zamówieniu należy w polu uwag do zamówienia wpisać:

a) Zamawiam usługę THE BEST dla wszystkich produktów z tego zamówienia.

lub

b) Zamawiam usługę THE BEST dla wybranych produktów z tego zamówienia:

i następnie wpisać lub wkleić pełne nazwy produktów znajdujących się w koszyku które mają zostać objęte są usługą.

2. W przypadku skorzystania z usługi THE BEST należy w pierwszej kolejności wykonać przelew za koszt samej usługi - koszt usługi wynosi 20% ceny wybranych w ramach tej usługi produktów.

3. Przelew za koszt usługi należy wykonać w terminie 1 dnia kalendarzowego od momentu otrzymania od nas na e-mail informacji  kosztach związanych z tą usługą.

4. Realizacja usługi THE BEST rozpoczyna się po wpłynięciu przelewu na podane poniżej konto bankowe.

5. Po wybraniu w ramach usługi THE BEST najlepszego dostępnego egzemplarza klienta otrzyma informację o jego stanie w zakresie w jakim weryfikacja będzie możliwa:

a) w przypadku produktów oryginalnie zafoliowanych lub w inny sposób zamknięty niemożliwa jest weryfikacja wnętrza produktu,

b) weryfikacji podlegają wyłącznie defekty opisane na stronie ZAPEWNIANY STAN PRODUKTÓW.

c) wersja logo na grzbiecie/okładce oraz wersja druku/dodruku (o ile będzie możliwa - przy oryginalnie zafoliowanych produktach nie będzie możliwa) jest sprawdzana wyłącznie na wyraźną prośbę klienta

6. Przelew za usługę należy wykonać na podane poniżej konto bankowe:

Dane konta bankowego (mBank):
numer rachunku: 86114020040000390241360370
dane osobowe:
MULTIVERSUM Rafał Palacz
ul. Orląt 10
61-348 Poznań
tytuł przelewu:
usługa THE BEST - zamówienie nr ...

7) Opłata za indywidualną, opcjonalną usługę THE BEST nie podlega zwrotowi po wykonaniu usługi.

8) Po otrzymaniu raportu z wykonania usługi THE BEST klient podejmuje decyzję o finalizowaniu złożonego zamówienia w pierwotnej postaci lub może poprosić o usunięcie z niego wybranego produktu/produktów.

Wybrane z naszego bloga
sklep@multiversum.pl
Czytaj więcej
Najnowsza dostawa z USA jest już wprowadzona na stronie sklepu.
sklep@multiversum.pl
Czytaj więcej
Jeszcze dzisiaj - w ostatni dzień obowiązywania przelicznika 1 USD = 2,3 PLN - na stronie sklepu pojawią się produkty z nowej dostawy z USA.
sklep@multiversum.pl
Czytaj więcej
Przelicznik docelowy dla tomów (1 USD = 2,5 PLN) zostanie wprowadzony 26.03.2019.