Wczytuję dane...

Problemy z realizacją zamowień przez dystrybutora

Problemy z realizacją zamowień przez dystrybutora

Niestety powrót DIAMONDA do dystrybucji komiksów jest na ten moment częściowo teoretyczny.

Tak jak się obawialiśmy miną pewnie miesiące zanim wszystko zacznie znowu normalnie funkcjonować.

Od tygodni odczuwalne są coraz większe problemy do których przyznaje się sam dystrybutor.

Spowodowane pandemią koronawirusa zmiany funkcjonowania magazynów dystrybutora oraz wielkie problemy z personelem (często pracują w składzie poniżej 50% personelu z czasów prepandemicznych) prowadziły do początkowo niewielkich ale obecnie już mocno odczuwalnych opóźnień w realizacji składanych u dystrybutora zamówień.

Powtarzane co tydzień obietnice dystrybutora że to już w tym tygodniu będzie dobrze od kilku tygodni są niestety wyłącznie pustosłowiem bez pokrycia w faktach.

Dystrybutor na ten moment stara się co tydzień realizować zamówienia składane w ramach comiesięcznych katalogów PREORDER (a i to nie do końca się niestety w pełni udaje) oraz wyrywkowo realizuje jakieś pojedyncze produkty.

Ten horror w jakimś momencie będzie się musiał oczywiście skończyć ale na ten moment niestety jeszcze trwa.

Dlatego ponownie zalecamy w miarę możliwości składanie zamówień na produkty dostępne w naszym magazynie niezależnie od zamówień na produkty sprowadzane z USA.

Jeżeli do końca września sytuacja u dystrybutora nie ulegnie poprawie przywrócimy tryb oferowania na stronie sklepu wyłącznie produktów dostępnych w naszym magazynie oraz w ograniczonym zakresie produktów z oferty przedpremierowej.

Na znajdujące się obecnie w realizacji zamówienia zawierające produkty sprowadzane z USA - o ile nie były wysyłanych przez nas informacji o ich anulowaniu - można na ten moment po prostu spokojnie czekać.

Wymaga to cierpliwości której niektórym z Was zaczyna brakować - rozumiemy w pełni Waszą frustrację czekaniem które wydaje się długie jak wieczność.

Dlatego żebyście wiedzieli jakie macie opcje działania zapoznajcie się proszę z poniższymi punktami.

1) Można poczekać na skompletowanie zamówienia - to nie wymaga żadnych dodatkowych działań.

2) W przypadku gdy w realizacji jest zamówienie zawierające wyłącznie produkty sprowadzane z USA można wysłać odstąpienie od umowy - wtedy do tematu danego produktu można powrócić na spokojnie w momencie gdy będzie on już np. w naszym magazynie lub gdy sytuacja z dystrybucją wróci do normy.

3) W przypadku gdy w realizacji jest zamówienie mixowe (produkty dostępne w naszym magazynie / sprowadzane z USA) można opłacić dodatkową przesyłkę w celu szybszej częściowej realizacji zamówienia, złożyć nowe zamówienie zawierające wyłącznie dostępne w naszym magazynie produkty i do niego mogą zostać dołączone skompletowane już produkty tak  żeby nie musiały one czekać na produkty realizowane jako sprowadzane z USA (wystarczy umieścić taką prośbę w polu uwag do zamówienia) lub też można zastosować częściowe lub całkowite odstąpienie od umowy.

W przypadku wątpliwości jak zadziałać najlepiej po prostu się z nami skontaktować: KONTAKT

Wybrane z naszego bloga
sklep@multiversum.pl
Czytaj więcej
Chcecie dowiedzieć się nieco więcej o tym wyjątkowym komiksie i twórcy jego okładki? Zapraszamy do lektury.