OPCJE I KOSZT DOSTAWY

OPCJE I KOSZT DOSTAWY

Oferujemy następujące opcje dostawy na terenie Polski:

 

ECOMMERCE (Poczta Polska) (D+4)

Koszt dostawy: 10 zł

Opcja dostępna dla małych zamówień zawierających maksimum 5 sztuk zeszytów o łącznej wartości do 50 zł.

Dostawa na adres prywatny lub firmowy.

Standardowy termin doręczenia: od 1 do 4 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.

Nadanie przesyłki następuje w momencie jej odbioru przez kuriera z siedziby firmy MULTIVERSUM.

 

KURIER 48 - ODBIÓR W PUNKCIE (Poczta Polska) (D+3)

Koszt dostawy: 16 zł

Dostawa do placówki realizującej usługę "odbiór w punkcie".

Wyszukiwarka placówek realizujących usługę "odbiór w punkcie" znajduje się na stronie http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

Standardowy termin doręczenia: od 1 do 3 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.

Nadanie przesyłki następuje w momencie jej odbioru przez kuriera z siedziby firmy MULTIVERSUM.

UWAGA - nie nadajemy przesyłek do automatów pocztowych.

 

KURIER 48 (Poczta Polska) (D+3)

Koszt dostawy: 20 zł

Dostawa na adres prywatny lub firmowy.

Standardowy termin doręczenia: od 1 do 3 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.

Nadanie przesyłki następuje w momencie jej odbioru przez kuriera z siedziby firmy MULTIVERSUM.

 

KURIER STANDARD (InPost) (D+3)

Koszt dostawy: 18 zł

Dostawa na adres prywatny lub firmowy.

Standardowy termin doręczenia: od 1 do 3 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.

Nadanie przesyłki następuje w momencie jej odbioru przez kuriera z siedziby firmy MULTIVERSUM lub z punktu POP/POK.

 

KURIER EXPRESS (InPost) (D+1)

Koszt dostawy: 22 zł

Dostawa na adres prywatny lub firmowy.

Standardowy termin doręczenia: 1 dzień roboczy od dnia nadania przesyłki do godziny 17:00.

Nadanie przesyłki następuje w momencie jej odbioru przez kuriera z siedziby firmy MULTIVERSUM lub z punktu POP/POK.

 

SPECJALNA USŁUGA "ODBIÓR W PUNKCIE" (Poczta Polska)

 

W ramach przesyłki KURIER 48 (POCZTA POLSKA) możliwe jest skorzystanie z usługi specjalnej "odbiór w punkcie" i obniżyć dzięki temu koszt dostawy.

Dzięki tej usłudze będziesz mógł odebrać swoją przesyłkę w jednej z kilku tysięcy placówek pocztowych a także na stacjach paliw Orlen, w kioskach RUCH-u oraz innych placówkach świadczących tą usługę.

Do skorzystania z usługi "odbiór w punkcie" niezbędne jest podanie numeru telefonu komórkowego w celu zrealizowania przez Pocztę Polską powiadomienia o gotowości przesyłki do odbioru w wybranej placówce. Bez podania numeru telefonu komórkowego nie ma możliwości skorzystania z tej usługi. W przypadku nieotrzymania powiadomienia sms w ciągu 3 dni roboczych od dnia nadania przez nas przesyłki zalecamy sprawdzenie statusu przesyłki (numer przesyłki znajduje się w wysyłnym przez nas mail-u informującym o przygotowaniu przesyłki do nadania), pocztowe powiadomienia sms nie zawsze działają i przesyłka może po prostu czekać w placówce do odbioru bez sms-owego powiadomienia.

UWAGA - nie nadajemy przesyłek do automatów pocztowych.

Wyszukiwarka placówek oferujących usługę "odbiór w punkcie" znajduje się na stronie http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

 

DODATKOWE INFORMACJE

 

Czas realizacji dla produktów o różnych rodzajach dostępności jest opisany na stronie  CZAS REALIZACJI / DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW.

Nie ma możliwości wstrzymywania przesyłki skompletowanego zamówienia.

Przesyłki nie są wysyłane w dni ustawowo wolne od pracy.

Zamówienie jest uznane za rozliczone po wpłynięciu przelewu na nasze konto bankowe.

O przygotowaniu przesyłki do nadania informujemy mail`owo.

Od momentu wysłania informacji o przygotowaniu przesyłki do nadania nie ma możliwości dokonania żadnych zmian w jej zawartości lub wycofania z nadania w podanym w mail`u terminie.

Każde zamówienie jest realizowane indywidualnie w ramach opłaconej dla niego przesyłki na adres dostawy podany w momencie składania zamówienia (indywidualne realizowanie zamówień nie dotyczy jedynie zamówień składanych w ramach systemu PPS).

Jeżeli w ramach jednego zamówienia znajdują się produkty o róznym rodzaju dostępności jego wysłanie następuje po skompletowaniu wszystkich produktów.

W ramach usługi KURIER 48 nie jest możliwe doręczenie metodą "poste restante", zamiast tego można skorzystać z usługi specjalnej  "odbiór w punkcie".

Maksymalny termin dostawy produktu wynosi do 53 dni roboczych i jest szczegółowo opisany w regulaminie sklepu.

Nie wysyłamy przesyłek poza terytorium Polski.