ZAPEWNIANY STAN PRODUKTÓW

ZAPEWNIANY STAN PRODUKTÓW


Produkty znajdujące się w ofercie na stronie naszego sklepu internetowego oferujemy w zapewnianym stanie dobrym.

Są one dodatkowo podzielone na produkty oferowane w stanie nowy z defektami - zapewniany stan dobry (w przypadku produktów oferowanych przedpremierowo) oraz używany - zapewniany stan dobry (w przypadku produktów spoza oferty przedpremierowej).

W przypadku Produktów oznaczonych na stronach sklepu internetowego jako używane odpowiedzialność Sprzedawcy zostaje ograniczona do okresu 1 roku od dnia wydania rzeczy Kupującemu, zgodnie z art. 568 § 1 kodeksu cywilnego.

Informacja o zapewnianym stanie znajduje się na stronie z opisem każdego produktu, którego to dotyczy.

 

Ceny zapewnianych w stanie dobrym produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów.

Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej defektów lub też ich nieposiadający.

Losowo można trafić na egzemplarz który będzie w stanie od dobrego do idealnego.

W przypadku gdy realizowany losowo egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty (nawet w przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie idealnym).

Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy. Nie świadczymy usług związanych ze szczegółową weryfikacją stanu produktów.

 

Każdy konsument - w przypadku gdy otrzymany produkt posiadający uwzględnione w cenie defekty opisane na tej stronie nie spełni jego oczekiwań - może skorzystać z odstąpienia od umowy.

Lista wszystkich defektów których jednoczesne występowanie jest uwzględnione w cenach produktów zapewnianych w stanie dobrym.

Wymienione poniżej defekty nie podlegają reklamacji.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron okładkowych na powierzchni nie większej niż 25%.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron wewnętrznych na powierzchni nie większej niż 25%.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy grzbietu na powierzchni nie większej niż 25%.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy na zewnętrznym opakowaniu ochronnym na powierzchni nie większej niż 25%.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy obwoluty na powierzchni nie większej niż 25%.

- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.

- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.

- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.

- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).

- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm, niezależnie od szerokości grzbietu).

- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm, niezależnie od szerokości grzbietu).

- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek pod tym samym kodem produktu (stosowane przez niektórych wydawców) nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd). W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach nie zapewniamy realizacji z konkretnego druku.

Do powyższej listy mogą być z czasem wprowadzane dodatkowe defekty. Nowo dodawane do powyższej listy defekty nie będą podlegały reklamacji dla zamówień składanych od momentu ich dodania na tej stronie.

Wybrane z naszego bloga
sklep@multiversum.pl
Czytaj więcej
Od 19.04.2019 do 29.04.2019 - rewelacyjne przeliczniki na wszystkie dostępne w naszym magazynie produkty.
sklep@multiversum.pl
Czytaj więcej
Zapraszamy Was do siedziby MULTIVERSUM (ul. Orląt 12, Poznań) w piatek 19.04.2019 w godzinach od 17:00 do 19:00.
sklep@multiversum.pl
Czytaj więcej
Nowa dostawa z USA jest już wprowadzona na stronie sklepu.