loadingimg

Wczytuję dane...
System PZD

System PŁATNE Z DOSTAWĄ (PZD)
 
Czym jest system PZD?
 
System PZD to wygodna opcja rozliczania zakupów stworzona z myślą o stałych klientach dokonujących zakupu produktów sprowadzanych z USA, w tym produktów z oferty przedpremierowej.
W systemie PZD za produkty rozliczasz się dopiero w momencie, gdy zostaną sprowadzone do naszego sklepu.
Rozliczenia w tym systemie następują zgodnie z cyklem dostaw z USA.
Dostawy z USA są na miejscu przeważnie 2 razy w miesiącu.
Terminarz dostaw z USA znajduje się na tej stronie: http://multiversum.pl/_cms/view/2/terminarz-dostaw-z-usa.html
 
Kto może korzystać z systemu PZD?
 
System ten został stworzony z myślą o stałych klientach naszego sklepu.

Zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PZD należy wysyłać na adres e-mail sklep@multiversum.pl

Każde zgłoszenie chęci dołaczenia do systemu PZD jest rozpatrywane indywidualnie, brana jest pod uwagę m.in. ilość i wartość złożonych w ostatnich 12 miesiącach zamówień.

Z systemu PZD korzystają zarówno klienci dokonujący regularnych comiesięcznych zakupów w ramach preorderów (od małych zamówień na jeden lub kilka zeszytów po duże zamówienia na dziesiątki różnych produktów (zeszyty, tomy, statuetki) jak i bardziej sporadyczne zamówienia w ramach wydanych już produktów sprowadzanych z USA.

Po pozytywnym rozpatrzeniu dołączenia klienta ustalany jest limit łącznej wartości oczekujących na rozliczenie w ramach systemu PZD produktów.

Zamówienia każdego klienta w ramach systemu PZD przyjmowane są do momentu osiągnięcia ustalonego limitu.

 

Jakie są dodatkowe korzyści w ramach systemu PZD?
 
- możliwość opłacania produktów oferowanych przedpremierowo dopiero w momencie ich dotarcia do naszego sklepu (produkty z oferty przedpremierowej oferowane są najczęściej na dwa do kilku miesięcy przed ich premierą w USA)

- możłiwość opłacania produktów sprowadzanych z USA dopiero w momencie ich dotarcia do naszego sklepu
- możliwość elastycznego zarządzania wysyłkami skompletowanych produktów zamówionych w ramach systemu PZD (mozliwość wysyłki rozliczonych produktów po każdej dostawie lub ich kumulowania w celu zaoszczędzenia na kosztach dostawy)
 
Jak dokonuje się rozliczeń w ramach systemu PZD?
 
Kiedy po dostawie z USA do sklepu trafi jakiś produkt zamówiony przez Ciebie w ramach PZD, otrzymasz e-mail z informacją o kwocie do wpłaty na nasze konto bankowe.
Rozliczenie w ramach PZD musi nastąpić w terminie 7 dni od momentu wysłania po dostawie informacji zawierającej kwotę do zapłaty, niedopełnienie tego warunku może skutkować usunięciem z systemu PZD.
 
W jakich cenach rozliczane są produkty zamawiane w ramach systemu PZD?
 
Każdy produkt rozliczany jest w cenie archiwlanej z momentu składania zamówienia przez stronę sklepu, nie ulega on zmianie.
 
W jaki sposób należy składać zamówienia w ramach systemu PZD?
 
Po dodaniu do grona klientów korzystających z systemu PZD po dodaniu produktów do koszyka będzie dostępna specjalna opcja dostawy: SYSTEM PZD - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI.

 

Żeby prawidłowo złożyć zamówienie w ramach systemu PZD:
 
1) logujesz się na stronie sklepu
2) dodajesz produkty do koszyka
3) wybierasz opcję dostawy SYSTEM PZD - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI która jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów zarejestrowanych w tym systemie

 
Zamówienia składane z tą specjalną opcją dostawy są weryfikowane pod kątem spełnienia warunków systemu PZD przed rozpoczeciem realizacji pod kątem:

- dostępności zamówionych produktów (w tym systemie nie są realizowane produkty dostępne od ręki, zamówienie musi składać się wyłącznie z produktów sprowadzanych z USA (oznaczonych na końcu nazwy symbolem **) i/lub oferowanych przedpremierowo (oznaczonych na końcu nazwy symbolem ***)

- wartości zamówienia (w stosunku do wartości przyznanego limitu)

Proces weryfikacji nie jest automatyczny. Weryfikacja następuje w przeciągu kilku dni od momentu złożenia zamówienia.

W przypadku negatywnej weryfikacji zamówienie nie będzie mogło zostać przyjęte w ramach systemu PZD.

 
O czym jeszcze należy pamiętać korzystając z systemu PZD?
 
Wszystkie zamawiane w ramach systemu PZD produkty traktowane są jako jedna lista pozamawianych przez Ciebie produktów, w systemie tym nie ma znaczenia podział na poszczególne zamówienia w ramach których były one zamawiane przez stronę sklepu.
W ramach systemu PZD zamawiać można wyłącznie produkty sprowadzane z USA (oznaczone na końcu nazwy symbolem **) lub oferowane przedpremierowo (oznaczone na końcu nazwy symbolem ***).
Zamówienia zawierające produkty dostępne od ręki nie będą przyjmowane do realizacji w ramach systemu PZD (dotyczy to takze zamówień zawierających mix produktów dostępnych od ręki oraz sprowadzanych z USA lub oferowanych przedpremierowo), w przypadku takich zamówień możliwe będzie wyłącznie rozliczenie na zasadach ogólnych bez systemu PZD.
Pamiętaj o rozliczaniu skompletowanych w ramach systemu PZD produktów na bieżąco, nierozliczone skompletowane produkty zamówione w systemie PZD o których zostaniesz poinformowany mail`owo zablokują przyjmowanie nowych zamówień składanych w systemie PZD do momentu ich rozliczenia.