loadingimg

Wczytuję dane...
system PPPS

System PPPS (PREORDER PŁATNY PO SPROWADZENIU)
 
Czym jest system PPPS?
 
System PPPS to wygodna opcja rozliczania zakupów stworzona z myślą o stałych klientach dokonujących zakupu produktów oferowanych przedpremierowo.
W systemie PPPS za produkty rozliczasz się dopiero w momencie, gdy zostaną one sprowadzone z USA do naszego sklepu.
 
Kto może korzystać z systemu PPPS?
 
System ten został stworzony z myślą o stałych klientach naszego sklepu korzystających z oferty przedpremierowej.
Zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PPPS należy wysyłać na adres e-mail sklep@multiversum.pl
Każde zgłoszenie chęci dołaczenia do systemu PPPS jest rozpatrywane indywidualnie.
Z systemu PPPS mogą korzystać klienci dokonujący zarówno sporadycznych jak i regularnych comiesięcznych zakupów w ramach preorderów (od małych zamówień na jeden lub kilka zeszytów po duże zamówienia na dziesiątki różnych produktów (zeszyty, tomy, statuetki).
Po pozytywnym rozpatrzeniu dołączenia klienta ustalany jest odnawialny limit łącznej wartości oczekujących jednocześnie na rozliczenie w ramach systemu PPPS produktów.
 
Jakie są dodatkowe korzyści w ramach systemu PPPS?
 
Możliwość opłacania produktów oferowanych przedpremierowo dopiero w momencie ich dotarcia do naszego sklepu (produkty z oferty przedpremierowej pojawiają sięna stronie sklepu przynajmniej dwa miesiące przed ich planowaną premierą w USA)
Możliwość elastycznego zarządzania wysyłkami skompletowanych produktów zamówionych w ramach systemu PPPS (mozliwość wysyłki rozliczonych produktów po każdej dostawie lub gromadzenia rozliczonych produktów przez dwie lub kilka dostaw w celu zaoszczędzenia na kosztach wysyłki)
 
Jak dokonuje się rozliczeń w ramach systemu PPPS?

Rozliczenia należy dokonać przelewem na nasze konto bankowe lub gotówką w biurze naszej firmy.
Kiedy po dostawie z USA do sklepu trafią jakieś produkty zamówione przez Ciebie przedpremierowo w ramach systemu PPPS otrzymasz e-mail z informacją o kwocie do rozliczenia.
 
Ile mam czasu na rozliczenie produktów w ramach systemu PPPS?
 
Wpłynięcie przelewu rozliczającego produkty sprowadzone z USA w ramach systemu PPPS na nasze konto bankowe lub rozliczenie gotówkowe musi nastąpić do najbliższego poniedziałku od momentu wysłania informacji zawierającej kwotę do zapłaty do godziny 19:00.
 
Jakie są skutki nierozliczenia produktów w ramach systemu PPPS?
 
Nierozliczenie produktów sprowadzonych w ramach danej dostawy z USA w podstawowym terminie opisanym powyżej będzie skuktowało naliczeniem pierwszej opłaty za nieterminowe rozliczenie w wysokości 10 zł oraz pierwszym ponownieniem mail`a z prośbą o uregulowanie zaległej należności w pierwszym dodatkowym terminie 7 dni (do następnego poniedziałku do godziny 19:00).
Nierozliczenie produktów sprowadzonych w ramach danej dostawy z USA w pierwszym dodatkowym terminie opisanym powyżej będzie skuktowało naliczeniem drugiej opłaty za nieterminowe rozliczenie w wysokości 10 zł oraz drugim ponownieniem mail`a z prośbą o uregulowanie zaległej należności w drugim dodatkowym terminie 7 dni (do następnego poniedziałku do godziny 19:00).
Brak wpływu przelewu rozliczającego produkty sprowadzone z USA w ramach systemu PPPS na nasze konto bankowe lub rozliczenia gotówkowego w drugim dodatkowym terminie będzie skuktował usunięciem z systemu PPPS.
 
W jakich cenach rozliczane są produkty zamawiane w ramach systemu PPPS?
 
Każdy produkt rozliczany jest w cenie obowiązującej w momencie złożenia przez Ciebie zamówienia przez stronę sklepu, jest to cena ostatecznie wiążąca w ramach zawartej umowy.
 
W jaki sposób należy składać zamówienia w ramach systemu PPPS?
 
Po dodaniu do grona klientów korzystających z systemu PPPS otrzymasz dostęp do specjalnej opcji dostawy "SYSTEM PPPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI".
Dostępność tej specjalnej opcji dostawy wymaga zalogowania się na stronie sklepu przed rozpoczęciem procesu składania zamówienia.
 
Krótki opis procesu składania zamóienia w ramach systemu PPPS:
 
1) logujesz się na stronie sklepu
2) dodajesz produkty do koszyka
3) wybierasz opcję dostawy SYSTEM PPPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI.
 
Zamówienia złożone z tą specjalną opcją dostawy są weryfikowane pod kątem spełnienia warunków systemu PPPS:
 
- znajdujących się w zamówieniu produktów (w systemie PPPS realizowane moga być tylko produkty oferowane przedpremierowo, oznaczone na końcu nazwy symbolem *)
- wartości zamówienia (czy zamówienie nie przekracza wartości przyznanego odnawialnego limitu)
Proces weryfikacji nie jest automatyczny. Weryfikacja następuje w przeciągu maksymalnie kilku dni od momentu złożenia zamówienia.
W przypadku negatywnej weryfikacji zamówienie nie zostanie przyjęte w ramach systemu PPPS i będzie mogło zostać rozliczone na zasadach ogólnych lub anulowane.
 
O czym jeszcze należy pamiętać korzystając z systemu PPPS?
 
Wszystkie zamawiane w ramach systemu PPPS produkty traktowane są jako jedna lista pozamawianych przez Ciebie produktów, w systemie tym nie ma znaczenia podział na poszczególne zamówienia w ramach których były one zamawiane przez stronę sklepu.
Przede wszystkim pamiętaj o rozliczaniu skompletowanych w ramach systemu PPPS produktów na bieżąco, nierozliczone skompletowane produkty zamówione w systemie PPPS o których zostaniesz poinformowany mail`owo zablokują przyjmowanie nowych zamówień składanych w systemie PPPS do momentu ich rozliczenia.