loadingimg

Wczytuję dane...
system PPS

System PPS (PŁATNE PO SPROWADZENIU)
 
1. Czym jest system PPS?
 
System PPS to wygodna opcja rozliczania zakupów stworzona z myślą o stałych klientach dokonujących regularnych zakupów produktów oferowanych przedpremierowo (oznaczonych na końcu nazwy symbolem *).
W systemie PPS za produkty rozliczasz się dopiero w momencie, gdy zostaną one sprowadzone z USA do naszego sklepu.
 
2. Kto może korzystać z systemu PPS?
 
Z systemu PPS mogą korzystać klienci dokonujący regularnych comiesięcznych zakupów w ramach preorderów (od małych zamówień na jeden lub kilka zeszytów po duże zamówienia na dziesiątki różnych produktów (zeszyty, tomy, statuetki).
Zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PPS należy wysyłać na adres e-mail sklep@multiversum.pl
Każde zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PPS jest rozpatrywane indywidualnie.
Po pozytywnym rozpatrzeniu dołączenia klienta ustalany jest odnawialny limit łącznej wartości oczekujących jednocześnie na rozliczenie w ramach systemu PPS produktów.
 
3. Jakie są dodatkowe korzyści w ramach systemu PPS?
 
Możliwość opłacania produktów oferowanych przedpremierowo dopiero w momencie ich dotarcia do naszego sklepu (produkty z oferty przedpremierowej pojawiają się na stronie sklepu przynajmniej dwa miesiące przed ich planowaną premierą w USA)
Możliwość elastycznego zarządzania wysyłkami skompletowanych produktów zamówionych w ramach systemu PPS (możliwość wysyłki rozliczonych produktów po każdej dostawie lub gromadzenia rozliczonych produktów przez maksymalnie miesiąc w celu zaoszczędzenia na kosztach wysyłki)
 
4. Jak dokonuje się rozliczeń w ramach systemu PPS?

Rozliczenia należy dokonać przelewem na nasze konto bankowe.
Kiedy po dostawie z USA do sklepu trafią jakieś produkty zamówione przez Ciebie przedpremierowo w ramach systemu PPS otrzymasz e-mail z informacją o kwocie do rozliczenia.

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a z informacją o sprowadzonych z USA w ramach systemu PPS produktach dokonujesz rozliczenia przy użyciu jednej z opisanych poniżej opcji:

 

4a. Dalsze kompletowanie PPS-owych produktów

 

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a wykonujesz przelew wyłącznie na podaną przez nas kwotę wymagającą rozliczenia w ramach PPS (bez kosztów dostawy - pamiętaj tylko że minimum raz w miesiącu musisz opłacić przesyłkę dla skompletowanych w ramach systemu PPS produktów)

 

4b. Wysłanie skompletowanych PPS-owych produktów

 

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a wykonujesz przelew na podaną przez nas kwotę wymagającą rozliczenia w ramach PPS razem z kosztami dostawy - w tym przypadku dodajesz do podanej w mail`u przez nas kwoty koszt dostawy obowiązujący w ramach systemu PPS (aktualny koszt dostawy w ramach systemu PPS znajdziesz na tej stronie w sekcji "5. Jaki jest koszt dostawy w ramach systemu PPS?").

 

4c. Wysłanie skompletowanych PPS-owych produktów oraz dodatkowo zamówionych dostępnych w naszym magazynie produktów

 

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a składasz nowe zamówienie przez stronę sklepu zawierające wyłącznie produkty z czasem realizacji 1 do 2 dni roboczych z użyciem zwykłej opcji opcji dostawy.

Po złożeniu takiego zamówienia należy wykonać jeden przelew uwzględniający:

- podaną w PPS-owym mail`u kwotę wymagającą rozliczenia

- kwotę wynikającą z nowego zamówienia sklepowego (koszt dostawy będzie zawarty w tym zamówieniu)

W razie wątpliwości można poprosić nas mail`owo o podanie łącznej kwoty do zapłaty.

 

5. Jaki jest koszt dostawy w ramach systemu PPS?
 
W ramach systemu PPS koszt dostawy w przypadku wysyłki wyłącznie zamawianych w tym systemie produktów wynosi:

- 8,50 zł przy wysyłce na adres wybranej placówki w ramach usługi  "odbiór w punkcie" (niezależnie od wartości wysyłanych jednorazowo produktów)

- 11,00 zł przy wysyłce na adres prywatny lub firmowy (niezależnie od wartości wysyłanych jednorazowo produktów)

Planowane jest wprowadzenie zmiany po której ceny przesyłek wysyłanych na prywatny lub firmowy adres dostawy będą wyższe od ceny przesyłek wysyłanych w ramach usługi "odbiór w punkcie".

Wszystkie przesyłki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej w ramach usługi KURIER 48.

Koszt dostawy w ramach systemu PPS może ulegać zmianie, dla bieżąco rozliczanych po sprowadzeniu z USA produktów zastosowanie ma aktualnie obowiązujący koszt dostawy podany powyżej, nie archiwalny koszt dostawy z momentu składania zamówienia.

 
6. Ile mam czasu na rozliczenie produktów w ramach systemu PPS?
 
Wpłynięcie przelewu rozliczającego produkty sprowadzone z USA w ramach systemu PPS na nasze konto bankowe musi nastąpić do najbliższego poniedziałku od momentu wysłania informacji zawierającej kwotę do zapłaty do godziny 19:00.

Jeżeli na poniedziałek przypadnie dzień świąteczny termin poniedziałkowy jest przesunięty do najbliższego po poniedziałku dnia roboczego do godziny 19:00.
 
7. Jakie są skutki nierozliczenia produktów w ramach systemu PPS?
 
Nierozliczenie produktów sprowadzonych w ramach danej dostawy z USA w podstawowym terminie opisanym powyżej będzie skutkowało naliczeniem pierwszej opłaty za nieterminowe rozliczenie w wysokości 10 zł oraz e-mailem z prośbą o uregulowanie zaległej należności w pierwszym dodatkowym terminie 7 dni (do następnego poniedziałku do godziny 19:00).
Nierozliczenie produktów sprowadzonych w ramach danej dostawy z USA w pierwszym dodatkowym terminie opisanym powyżej będzie skutkowało naliczeniem drugiej opłaty za nieterminowe rozliczenie w wysokości 10 zł oraz e-mailem z prośbą o uregulowanie zaległej należności w drugim dodatkowym terminie 7 dni (do następnego poniedziałku do godziny 19:00).
Brak wpływu przelewu rozliczającego produkty sprowadzone z USA w ramach systemu PPS na nasze konto bankowe w drugim dodatkowym terminie będzie skutkował usunięciem z systemu PPS.

Nierozliczenie opłaty za nieterminowe rozliczenie uniemożliwi przyjmowanie do realizacji jakichkolwiek następnych zamówień w ramach systemu PPS.

Jeżeli na poniedziałek przypadnie dzień świąteczny termin poniedziałkowy ten jest przesunięty do najbliższego po poniedziałku dnia roboczego do godziny 19:00.
 
8. W jakich cenach rozliczane są produkty zamawiane w ramach systemu PPS?
 
Każdy produkt rozliczany jest w cenie obowiązującej w momencie złożenia przez Ciebie zamówienia przez stronę sklepu, jest to cena ostatecznie wiążąca w ramach zawartej umowy.

 
9. W jaki sposób należy składać zamówienia w ramach systemu PPS?
 
Po dodaniu do grona klientów korzystających z systemu PPS otrzymasz dostęp do specjalnej opcji dostawy "SYSTEM PPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI".
Dostępność tej specjalnej opcji dostawy wymaga zalogowania się na stronie sklepu przed rozpoczęciem procesu składania zamówienia.
 
10. Krótki opis procedury składania zamówienia w ramach systemu PPS:
 
10a) logujesz się na stronie sklepu
10b) dodajesz produkty do koszyka
10c) wybierasz widoczną tylko po zalogowaniu opcję dostawy SYSTEM PPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI.

 

11. W jaki sposób realizowane są wysyłki w ramach systemu PPS?

 

Przy korzystaniu z systemu PPS częstotliwość wysyłania skompletowanych produktów nie może być mniejsza niż raz w miesiącu.

Można przykładowo kompletować produkty sprowadzane co tydzień z USA w naszym magazynie do końca miesiąca i opłacić przesyłkę wraz z ostatnią dostawą danego miesiąca.

Można także oczywiście korzystać z wysyłki po każdej cotygodniowej dostawie.

Częstotliwość przesyłek w opisanym powyżej zakresie każdy klient ustala indywidualnie pod kątem swoich potrzeb.
 
12. O czym jeszcze należy pamiętać korzystając z systemu PPS?
 
Wszystkie zamawiane w ramach systemu PPS produkty traktowane są jako jedna lista pozamawianych przez Ciebie produktów, w systemie tym nie ma znaczenia podział na poszczególne zamówienia w ramach których były one zamawiane przez stronę sklepu.
Przede wszystkim pamiętaj o terminowym  rozliczaniu skompletowanych w ramach systemu PPS produktów, nierozliczone skompletowane produkty zamówione w systemie PPS a także nierozliczone opłaty za nieterminowe opłacenie produktów o których zostaniesz poinformowany mail`owo zablokują przyjmowanie nowych zamówień składanych w systemie PPS do momentu ich rozliczenia a w skrajnym przypadku mogą doprowadzić do usunięcia Ciebie z systemu PPS.