Wczytuję dane...
SYSTEM PPS

System PPS (PŁATNE PO SPROWADZENIU)
 
1. Czym jest system PPS?

System PPS to wygodna opcja rozliczania zakupów stworzona z myślą o stałych Klientach naszego sklepu korzystających z naszej oferty zarówno regularnie (np. przez comiesięczne preordery) jak i sporadycznie.

System PPS służy do zamawiania produktów o dowolnej dostępności w naszej ofercie: oferowanych przedpremierowo,dostępnych w naszym magazynie lub sprowadzanych z USA.

Wszystkie produkty zamówione w systemie PPS rozliczane są w cyklach dostaw z USA a nie na standardowych zasadach czyli w terminie 3 dni od momentu złożenia zamówienia.

W systemie PPS za produkty oferowane przedpremierowo oraz sprowadzane z USA rozliczasz się dopiero w momencie gdy trafią one fizycznie do naszego magazynu po jednej z dostaw z USA, czyli nie musisz płacić za sprowadzane z USA produkty aż do momentu kiedy są one fizycznie gotowe do wysłania do Ciebie.

W systemie PPS za produkty dostępne w naszym magazynie rozliczasz się w cyklu najbliższej dostawy z USA która trafi do naszego sklepu od momentu ich zamówienia (przykład: jeżeli zamówisz dostępne w naszym magazynie produkty przed dotarciem do sklepu dostawy #2019-01 to będą one rozliczane w ramach dostawy #2019-01). 

W ramach systemu PPS możesz zamawiać dowolne produkty w ramach przyznanego limitu kwotowego.

Zamówienia składane w systemie PPS są kompletowane i realizowane całkowicie niezależnie od zamówień składanych w sposób standardowy, nie ma możliwości łączenia jednych z drugimi. Wszystko co ma zostać zrealizowane w systemie PPS musi zostać zamówione w systemie PPS.

2. Kto może korzystać z systemu PPS?

Z systemu PPS mogą korzystać zarówno Klienci dokonujący regularnych comiesięcznych zakupów w ramach oferty przedpremierowej (od małych zamówień na jeden lub kilka zeszytów po duże zamówienia na dziesiątki różnych produktów (zeszyty, tomy, statuetki) jak i Klienci sporadyczni.

Warunkiem do rozpatrzenia zgłoszenia chęci dołączenia do systemu PPS jest posiadanie przez Ciebie w bieżącym miesiącu oraz w dwóch pełnych poprzednich miesiącach kalendarzowych opłaconych zamówień o łącznej wartości minimum 100 zł.

Zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PPS należy wysyłać na adres e-mail sklep@multiversum.pl. W temacie mail`a proszę wpisać Zgłoszenie do PPS.

Każde zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PPS jest rozpatrywane indywidualnie ze względu na konieczność weryfikacji oraz ustalenia wysokości przyznanego limitu w przypadku pozytywnego rozpatrzenia.

Po pozytywnym rozpatrzeniu chęci dołączenia Klienta ustawiany jest odnawialny limit maksymalnej wartości oczekujących jednocześnie na rozliczenie w ramach systemu PPS produktów. Podstawowa wartość limitu to 100 zł. Wysokość odnawialnego limitu może ulec zmianie.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dodania Klienta do systemu PPS bez podania przyczyny.

3. Jakie są dodatkowe korzyści w ramach systemu PPS?

1. Możliwość opłacania produktów oferowanych przedpremierowo dopiero w momencie ich fizycznego dotarcia do naszego magazynu (produkty z oferty przedpremierowej pojawiają się na stronie sklepu przynajmniej dwa miesiące przed ich planowaną premierą w USA)

2. Możliwość dodania do listy produktów realizowanych w ramach systemu PPS komiksów które są widoczne na stronie sklepu ale nie mają opcji dodania do koszyka (dotyczy to tytułów z oferty przedpremierowej które po zakończeniu danego cyklu PREORDER mają zablokowaną opcję dodania do koszyka aż do momentu potwierdzenia premiery)  - w celu dodania takich produktów należy skontaktować się z nami przez e-mail sklep@multiversum.pl.

3. Możliwość elastycznego zarządzania wysyłkami skompletowanych produktów zamówionych w ramach systemu PPS (masz możliwość wysyłki rozliczonych produktów po każdej dostawie lub możesz ograniczyć się do wymaganej w ramach systemu PPS minimalnej częstotliwości - wysyłki po pierwszej dostawie w danym miesiącu kalendarzowym po której będą skompletowane jakieś produkty).
 
4. Jak dokonuje się rozliczeń w ramach systemu PPS?

Rozliczenia należy dokonać przelewem na nasze konto bankowe.
Kiedy po dostawie z USA w naszym magazynie będą jakieś produkty zamówione przez Ciebie w ramach systemu PPS otrzymasz e-mail zawierający między innymi kwotę do rozliczenia.

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a z informacją o skompletowanych w naszym magazynie produktach dokonujesz rozliczenia przy użyciu jednej z opisanych poniżej opcji:

a. Dalsze kompletowanie PPS-owych produktów

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a wykonujesz przelew wyłącznie na podaną przez nas kwotę wymagającą rozliczenia w ramach PPS.

Z opcji tej nie można skorzystać w przypadku pierwszej dostawy z USA w danym miesiącu kalendarzowym (wysyłka po pierwszej dostawie w danym miesiącu kalendarzowym jest w ramach systemu PPS OBOWIĄZKOWA w przypadku gdy są skompletowane jakiekolwiek produkty).

W każdym PPS-owym mail`u podana jest informacja czy przesyłka jest po danej dostawie OBOWIĄZKOWA czy też OPCJONALNA.

Jeżeli ograniczysz się do opłacania przesyłek wyłącznie po dostawach OBOWIĄZKOWYCH to nadamy do Ciebie w ramach systemu PPS maksymalnie 12 przesyłek w skali roku. Przesyłek tych może oczywiście być mniej jeżeli w jakimś miesiącu nie będzie nic skompletowane po pierwszej dostawie z USA lub będziesz korzystać z systemu PPS sporadycznie.

b. Wysłanie skompletowanych PPS-owych produktów

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a wykonujesz przelew na podaną przez nas kwotę wymagającą rozliczenia w ramach PPS razem z kosztami dostawy - w tym przypadku dodajesz do podanej w mail`u przez nas kwoty koszt dostawy w wybranej przez Ciebie opcji, więcej informacji na ten temat znajdziesz ponizej w punkcie "Jaki jest koszt dostawy w ramach systemu PPS?".

5. Jaki jest koszt dostawy w ramach systemu PPS?
 
W ramach systemu PPS obowiązuje aktualny koszt dostawy z momentu rozliczania skompletowanych produktów.

Aktualny koszt dla wymienionych poniżej opcji dostawy można sprawdzić na stronie OPCJE I KOSZT DOSTAWY.

Koszt dostawy w ramach systemu PPS może ulegać zmianie.

W ramach systemu PPS można korzystać z następujących opcji dostawy:

- Poczta Polska - KURIER 48 (ODBIÓR W PUNKCIE) (D+3)

- Poczta Polska - KURIER 48 (D+3)

- InPost - KURIER STANDARD (D+3)

W ramach systemu PPS nie można korzystać z następujących opcji dostawy:

Poczta Polska - ECOMMERCE (D+4)

6.  Czy w ramach systemu PPS możliwe są odbiory osobiste?
 
Tak, odbiory osobiste możliwe są w terminach w których odbywają się DNI OTWARTE W MULTIVERSUM.

 
7. Ile mam czasu na rozliczenie produktów w ramach systemu PPS?
 
Wpłynięcie przelewu rozliczającego produkty skompletowane w ramach systemu PPS na nasze konto bankowe powinno nastąpić w terminie podanym w mail`u PPS-owym, terminem tym jest co do zasady najbliższy poniedziałek od momentu wysłania informacji zawierającej kwotę do zapłaty.

Jeżeli na poniedziałek przypadnie dzień świąteczny termin poniedziałkowy jest przesunięty do najbliższego po poniedziałku dnia roboczego.
 
8. Jakie są skutki nierozliczenia produktów w ramach systemu PPS?
 
Nierozliczenie produktów w podstawowym terminie opisanym powyżej będzie skutkowało wysłaniem wiadomości e-mail z wezwaniem do zapłaty w dodatkowym terminie 3 dni kalendarzowych.

Jeżeli na trzeci dzień kalendarzowy dodatkowego terminu przypadnie dzień świąteczny termin ten jest przesunięty do najbliższego po trzecim dniu kalendarzowym dnia roboczego.

Brak przelewu na naszym koncie bankowym po upływie terminu dodatkowego będzie skutkował wyłączeniem u Klienta możliwości rozliczania się w ramach systemu PPS.
 
9. W jakich cenach rozliczane są produkty zamawiane w ramach systemu PPS?
 
Każdy produkt rozliczany jest w cenie obowiązującej w momencie złożenia przez Ciebie zamówienia przez stronę sklepu, jest to cena ostatecznie wiążąca w ramach zawartej umowy.

 
10. W jaki sposób należy składać zamówienia w ramach systemu PPS?
 
Po dodaniu do grona Klientów korzystających z systemu PPS otrzymasz dostęp do specjalnej opcji dostawy "SYSTEM PPS".
Dostępność tej specjalnej opcji dostawy wymaga zalogowania się na stronie sklepu przed rozpoczęciem procesu składania zamówienia.
 
11. Krótki opis procedury składania zamówienia w ramach systemu PPS:
 
a) logujesz się na stronie sklepu
b) dodajesz produkty do koszyka
c) wybierasz widoczną tylko po zalogowaniu opcję dostawy SYSTEM PPS.
 
12. O czym jeszcze należy pamiętać korzystając z systemu PPS?
 
Wszystkie zamawiane w ramach systemu PPS produkty traktowane są jako jedna lista kompletowanych dla Ciebie produktów, w systemie tym nie ma znaczenia podział na poszczególne zamówienia w ramach których były one zamawiane przez stronę sklepu.
Przede wszystkim należy pamiętać o terminowym  rozliczaniu skompletowanych w ramach systemu PPS produktów w celu uniknięcia wyłączenia dostępu do tego systemu.

Wybrane z naszego bloga
sklep@multiversum.pl
Czytaj więcej
W dniu 8.11.2019 nie będą nadawane przesyłki.
sklep@multiversum.pl
Czytaj więcej
Odsuwamy nieco w czasie podwyżkę cen - macie czas do 6.10.2019 na zakupy w obecnych przelicznikach.
sklep@multiversum.pl
Czytaj więcej
Krótka przerwa w nadawaniu przesyłek potrwa od 27.09.2019 do 1.10.2019.