loadingimg

Wczytuję dane...
system PPS

System PPS (PŁATNE PO SPROWADZENIU)
 
1. Czym jest system PPS?
 
System PPS to wygodna opcja rozliczania zakupów stworzona z myślą o stałych klientach dokonujących regularnych comiesięcznych zakupów produktów oferowanych przedpremierowo (oznaczonych na końcu nazwy symbolem *) oraz dodatkowo sprowadzanych z USA (oznaczonych na końcu nazwy symbolem **).

W systemie PPS za produkty rozliczasz się dopiero w momencie, gdy zostaną one sprowadzone z USA do naszego sklepu.

W ramach systemu PPS wymagane jest aktywne korzystanie.

W ramach aktywnego korzystania z systemu PPS przed zakończeniem danego comiesięcznego cyklu przedpremierowego trzeba posiadać w realizacji minimum jeden oferowany przedpremierowo produkt z najnowszego katalogu PREORDER .

Oferta przedpremierowa z nowego katalogu PREORDER pojawia się na stronie sklepu co miesiąc.


 
2. Kto może korzystać z systemu PPS?
 
Z systemu PPS mogą korzystać klienci dokonujący regularnych comiesięcznych zakupów w ramach preorderów (od małych zamówień na jeden lub kilka zeszytów po duże zamówienia na dziesiątki różnych produktów (zeszyty, tomy, statuetki).
Zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PPS należy wysyłać na adres e-mail sklep@multiversum.pl
Każde zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PPS jest rozpatrywane indywidualnie.
Po pozytywnym rozpatrzeniu dołączenia klienta ustalany jest odnawialny limit łącznej wartości oczekujących jednocześnie na rozliczenie w ramach systemu PPS produktów. Wysykość odniawialnego limitu może ulec zmianie (obniżeniu lub podwyższeniu) - zmiana wysokości limitu jest potwierdzana mail`owo. Limit podstawowy wynosi 250 zł.
 
3. Jakie są dodatkowe korzyści w ramach systemu PPS?
 
Możliwość opłacania produktów oferowanych przedpremierowo dopiero w momencie ich dotarcia do naszego sklepu (produkty z oferty przedpremierowej pojawiają się na stronie sklepu przynajmniej dwa miesiące przed ich planowaną premierą w USA)
Możliwość elastycznego zarządzania wysyłkami skompletowanych produktów zamówionych w ramach systemu PPS (możliwość wysyłki rozliczonych produktów po każdej dostawie lub gromadzenia rozliczonych produktów przez maksymalnie miesiąc w celu zaoszczędzenia na kosztach wysyłki)
 
4. Jak dokonuje się rozliczeń w ramach systemu PPS?

Rozliczenia należy dokonać przelewem na nasze konto bankowe.
Kiedy po dostawie z USA do sklepu trafią jakieś produkty zamówione przez Ciebie przedpremierowo w ramach systemu PPS otrzymasz e-mail z informacją o kwocie do rozliczenia.

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a z informacją o sprowadzonych z USA w ramach systemu PPS produktach dokonujesz rozliczenia przy użyciu jednej z opisanych poniżej opcji:

 

4a. Dalsze kompletowanie PPS-owych produktów

 

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a wykonujesz przelew wyłącznie na podaną przez nas kwotę wymagającą rozliczenia w ramach PPS (bez kosztów dostawy - pamiętaj tylko że minimum raz w miesiącu musisz opłacić przesyłkę dla skompletowanych w ramach systemu PPS produktów)

 

4b. Wysłanie skompletowanych PPS-owych produktów

 

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a wykonujesz przelew na podaną przez nas kwotę wymagającą rozliczenia w ramach PPS razem z kosztami dostawy - w tym przypadku dodajesz do podanej w mail`u przez nas kwoty koszt dostawy obowiązujący w ramach systemu PPS (aktualny koszt dostawy w ramach systemu PPS znajdziesz na tej stronie w sekcji "5. Jaki jest koszt dostawy w ramach systemu PPS?").

 

4c. Wysłanie skompletowanych PPS-owych produktów oraz dodatkowo zamówionych dostępnych od ręki produktów

 

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a składasz dodatkowe zamówienie przez stronę sklepu zawierające wyłącznie produkty dostępne od ręki z użyciem opcji opcji dostawy POCZTA POLSKA (KURIER 48) lub POCZTA POLSKA (KURIER 48) (odbiór w punkcie).

Dla dodatkowego zamówienia nie używa się opcji dostawy SYSTEM PPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI.

Po złożeniu dodatkowego zamówienia należy wykonać jeden przelew uwzględniający:

- podaną w PPS-owym mail`u kwotę wymagającą rozliczenia

- kwotę wynikającą z dodatkowego zamówienia sklepowego (koszt dostawy będzie zawarty w tym zamówieniu)

W razie wątpliwości można poprosić nas mail`owo o podanie łącznej kwoty do zapłaty.

 

5. Jaki jest koszt dostawy w ramach systemu PPS?
 
W ramach systemu PPS obowiązuje aktualny koszt dostawy z momentu rozliczania sprowadzonych produktów.

Aktualny koszt dostawy wynosi:

- 15 zł dla przesyłki KURIER 48 (POCZTA POLSKA)

- 9 zł dla przesyłki KURIER 48 (POCZTA POLSKA) (odbiór w punkcie)

Koszt dostawy w ramach systemu PPS może ulegać zmianie.

 
6. Ile mam czasu na rozliczenie produktów w ramach systemu PPS?
 
Wpłynięcie przelewu rozliczającego produkty sprowadzone z USA w ramach systemu PPS na nasze konto bankowe musi nastąpić do najbliższego poniedziałku od momentu wysłania informacji zawierającej kwotę do zapłaty do godziny 19:00.

Jeżeli na poniedziałek przypadnie dzień świąteczny termin poniedziałkowy jest przesunięty do najbliższego po poniedziałku dnia roboczego do godziny 19:00.
 
7. Jakie są skutki nierozliczenia produktów w ramach systemu PPS?
 
Nierozliczenie produktów sprowadzonych w ramach danej dostawy z USA w podstawowym terminie opisanym powyżej będzie skutkowało naliczeniem pierwszej opłaty za nieterminowe rozliczenie w wysokości 10 zł oraz e-mailem z prośbą o uregulowanie zaległej należności w pierwszym dodatkowym terminie 7 dni (do następnego poniedziałku do godziny 19:00).
Nierozliczenie produktów sprowadzonych w ramach danej dostawy z USA w pierwszym dodatkowym terminie opisanym powyżej będzie skutkowało naliczeniem drugiej opłaty za nieterminowe rozliczenie w wysokości 10 zł oraz e-mailem z prośbą o uregulowanie zaległej należności w drugim dodatkowym terminie 7 dni (do następnego poniedziałku do godziny 19:00).
Brak wpływu przelewu rozliczającego produkty sprowadzone z USA w ramach systemu PPS na nasze konto bankowe w drugim dodatkowym terminie będzie skutkował usunięciem z systemu PPS.

Nierozliczenie opłaty za nieterminowe rozliczenie uniemożliwi przyjmowanie do realizacji jakichkolwiek następnych zamówień w ramach systemu PPS.

Jeżeli na poniedziałek przypadnie dzień świąteczny termin poniedziałkowy ten jest przesunięty do najbliższego po poniedziałku dnia roboczego do godziny 19:00.
 
8. W jakich cenach rozliczane są produkty zamawiane w ramach systemu PPS?
 
Każdy produkt rozliczany jest w cenie obowiązującej w momencie złożenia przez Ciebie zamówienia przez stronę sklepu, jest to cena ostatecznie wiążąca w ramach zawartej umowy.

 
9. W jaki sposób należy składać zamówienia w ramach systemu PPS?
 
Po dodaniu do grona klientów korzystających z systemu PPS otrzymasz dostęp do specjalnej opcji dostawy "SYSTEM PPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI".
Dostępność tej specjalnej opcji dostawy wymaga zalogowania się na stronie sklepu przed rozpoczęciem procesu składania zamówienia.
 
10. Krótki opis procedury składania zamówienia w ramach systemu PPS:
 
10a) logujesz się na stronie sklepu
10b) dodajesz produkty do koszyka
10c) wybierasz widoczną tylko po zalogowaniu opcję dostawy SYSTEM PPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI.

 

11. W jaki sposób realizowane są wysyłki w ramach systemu PPS?

 

Przy korzystaniu z systemu PPS częstotliwość wysyłania skompletowanych produktów nie może być mniejsza niż raz w miesiącu.

Można przykładowo kompletować produkty sprowadzane co tydzień z USA w naszym magazynie do końca miesiąca i opłacić przesyłkę wraz z ostatnią dostawą danego miesiąca.

Można także oczywiście korzystać z wysyłki po każdej cotygodniowej dostawie.

Częstotliwość przesyłek w opisanym powyżej zakresie każdy klient ustala indywidualnie pod kątem swoich potrzeb.
 
12. O czym jeszcze należy pamiętać korzystając z systemu PPS?
 
Wszystkie zamawiane w ramach systemu PPS produkty traktowane są jako jedna lista pozamawianych przez Ciebie produktów, w systemie tym nie ma znaczenia podział na poszczególne zamówienia w ramach których były one zamawiane przez stronę sklepu.
Przede wszystkim pamiętaj o terminowym  rozliczaniu skompletowanych w ramach systemu PPS produktów, nierozliczone skompletowane produkty zamówione w systemie PPS a także nierozliczone opłaty za nieterminowe opłacenie produktów o których zostaniesz poinformowany mail`owo zablokują przyjmowanie nowych zamówień składanych w systemie PPS do momentu ich rozliczenia a w skrajnym przypadku mogą doprowadzić do usunięcia Ciebie z systemu PPS.