loadingimg

Wczytuję dane...
system PPS

System PPS (PŁATNE PO SPROWADZENIU)
 
1. Czym jest system PPS?
 
System PPS to wygodna opcja rozliczania zakupów stworzona z myślą o stałych klientach dokonujących regularnych comiesięcznych zakupów produktów oferowanych przedpremierowo (oznaczonych na końcu nazwy symbolem *) oraz dodatkowo  produktów dostępnych od ręki i/lub sprowadzanych z USA.

W systemie PPS za produkty oferowane przedpremeirowo oraz sprowadzane z USA rozliczasz się dopiero w momencie, gdy trafią one fizycznie do naszego magazynu.

Natomiast za produkty dostępne od ręki rozliczasz się po najbliższej dostawie z USA od momentu ich zamówienia (przykład: jeżeli zamówisz produkty 10 stycznia a najbliższa dostawa będzie 15 stycznia zamówione dostępne od ręki produkty będą rozliczane w ramach dostawy z 15 stycznia). 

W ramach systemu PPS wymagane jest aktywne korzystanie z oferty przedpremeirowej w ramach comiesięcznych cykli przedpremierowych.

W ramach aktywnego korzystania z systemu PPS przed zakończeniem danego comiesięcznego cyklu przedpremierowego trzeba posiadać w realizacji minimum jeden oferowany przedpremierowo produkt z najnowszego katalogu PREORDER .

Oferta przedpremierowa z nowego katalogu PREORDER pojawia się na stronie sklepu co miesiąc.


 
2. Kto może korzystać z systemu PPS?
 
Z systemu PPS mogą korzystać klienci dokonujący regularnych comiesięcznych zakupów w ramach oferty przedpremeirowej (od małych zamówień na jeden lub kilka zeszytów po duże zamówienia na dziesiątki różnych produktów (zeszyty, tomy, statuetki).

Jeżeli dokonujesz w naszym sklepie regularnych comiesięcznych zamówień na produkty z oferty przedpremierowej i rozliczasz je na zasadach ogólnych to wystarczy złożyć i terminowo opłacić tego typu zamówienia przez 3 miesiące z rzędu żeby zgłosić się do udziału w systemie PPS.

Jest to podstawowy warunek, każde zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PPS jest rozpatrywane indywidualnie.

Zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PPS należy wysyłać na adres e-mail sklep@multiversum.pl

Po pozytywnym rozpatrzeniu dołączenia klienta ustalany jest odnawialny limit łącznej wartości oczekujących jednocześnie na rozliczenie w ramach systemu PPS produktów. Wysykość odnawialnego limitu może ulec zmianie (obniżeniu lub podwyższeniu) - o zmianie wysokości limitu informujemy mail`owo. Limit podstawowy wynosi 250 zł.
 
3. Jakie są dodatkowe korzyści w ramach systemu PPS?
 
Możliwość opłacania produktów oferowanych przedpremierowo dopiero w momencie ich dotarcia do naszego sklepu (produkty z oferty przedpremierowej pojawiają się na stronie sklepu przynajmniej dwa miesiące przed ich planowaną premierą w USA)
Możliwość elastycznego zarządzania wysyłkami skompletowanych produktów zamówionych w ramach systemu PPS (możliwość wysyłki rozliczonych produktów po każdej dostawie lub gromadzenia rozliczonych produktów przez maksymalnie miesiąc w celu zaoszczędzenia na kosztach wysyłki)
 
4. Jak dokonuje się rozliczeń w ramach systemu PPS?

Rozliczenia należy dokonać przelewem na nasze konto bankowe.
Kiedy po dostawie z USA do sklepu trafią jakieś produkty zamówione przez Ciebie przedpremierowo w ramach systemu PPS otrzymasz e-mail z informacją o kwocie do rozliczenia.

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a z informacją o sprowadzonych z USA w ramach systemu PPS produktach dokonujesz rozliczenia przy użyciu jednej z opisanych poniżej opcji:

 

4a. Dalsze kompletowanie PPS-owych produktów

 

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a wykonujesz przelew wyłącznie na podaną przez nas kwotę wymagającą rozliczenia w ramach PPS (bez kosztów dostawy - pamiętaj tylko że minimum raz w miesiącu musisz opłacić przesyłkę dla skompletowanych w ramach systemu PPS produktów)

 

4b. Wysłanie skompletowanych PPS-owych produktów

 

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a wykonujesz przelew na podaną przez nas kwotę wymagającą rozliczenia w ramach PPS razem z kosztami dostawy - w tym przypadku dodajesz do podanej w mail`u przez nas kwoty koszt dostawy obowiązujący w ramach systemu PPS (aktualny koszt dostawy w ramach systemu PPS znajdziesz na tej stronie w sekcji "5. Jaki jest koszt dostawy w ramach systemu PPS?").

 

4c. Wysłanie skompletowanych PPS-owych produktów oraz dodatkowo zamówionych dostępnych od ręki produktów

 

Po otrzymaniu PPS-owego e-mail`a mozesz szybko złożyć dodatkowe zamówienie przez stronę sklepu zawierające produkty dostępne od ręki z użyciem opcji dostawy SYSTEM PPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI.

Po złożeniu dodatkowego zamówienia należy wykonać jeden przelew uwzględniający:

- podaną w PPS-owym mail`u kwotę wymagającą rozliczenia

- kwotę wynikającą z dodatkowego zamówienia sklepowego

- aktualny koszt dostawy w wybranej opcji (aktualne koszty dostawy podane są w mail`u dostawowym).

W razie wątpliwości można poprosić nas mail`owo o podanie łącznej kwoty do zapłaty.

 

5. Jaki jest koszt dostawy w ramach systemu PPS?
 
W ramach systemu PPS obowiązuje aktualny koszt dostawy z momentu rozliczania sprowadzonych produktów.

W ramach systemu PPS można korzystać z następujących opcji dostawy:

- KURIER 48 (POCZTA POLSKA)

- KURIER 48 (POCZTA POLSKA) (odbiór w punkcie)

Aktualny koszt dla wymienionych powyżej opcji dostawy można sprawdzi na stronie OPCJE I KOSZT DOSTAWY.

Koszt dostawy w ramach systemu PPS może ulegać zmianie.

 
6. Ile mam czasu na rozliczenie produktów w ramach systemu PPS?
 
Wpłynięcie przelewu rozliczającego produkty sprowadzone z USA w ramach systemu PPS na nasze konto bankowe powinno nastąpić w podstawowym terminie do najbliższego poniedziałku od momentu wysłania informacji zawierającej kwotę do zapłaty.

Jeżeli na poniedziałek przypadnie dzień świąteczny termin poniedziałkowy jest przesunięty do najbliższego po poniedziałku dnia roboczego.
 
7. Jakie są skutki nierozliczenia produktów w ramach systemu PPS?
 
Nierozliczenie produktów w podstawowym terminie opisanym powyżej będzie skutkowało wysłaniem wiadomości e-mail z wezwaniem do zapłaty w dodatkowym terminie 3 dni kalendarzowych.
Brak wpływu przelewu na nasze konto bankowe w wyznaczonym dodatkowym terminie przelewu rozliczającego produkty będzie skutkowało wyłączeniem możliwości składania zamówień w ramach systemu PPS i koniecznością spełnienia na nowo warunków korzystania ze specjalnej opcji zamawiania w ramach systemu PPS.

Jeżeli na trzeci dzień kalendarzowy dodatkowego terminu przypadnie dzień świąteczny termin ten jest przesunięty do najbliższego po trzecim dniu kalendarzowym dnia roboczego.
 
8. W jakich cenach rozliczane są produkty zamawiane w ramach systemu PPS?
 
Każdy produkt rozliczany jest w cenie obowiązującej w momencie złożenia przez Ciebie zamówienia przez stronę sklepu, jest to cena ostatecznie wiążąca w ramach zawartej umowy.

 
9. W jaki sposób należy składać zamówienia w ramach systemu PPS?
 
Po dodaniu do grona klientów korzystających z systemu PPS otrzymasz dostęp do specjalnej opcji dostawy "SYSTEM PPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI".
Dostępność tej specjalnej opcji dostawy wymaga zalogowania się na stronie sklepu przed rozpoczęciem procesu składania zamówienia.
 
10. Krótki opis procedury składania zamówienia w ramach systemu PPS:
 
10a) logujesz się na stronie sklepu
10b) dodajesz produkty do koszyka
10c) wybierasz widoczną tylko po zalogowaniu opcję dostawy SYSTEM PPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI.

 

11. W jaki sposób realizowane są wysyłki w ramach systemu PPS?

 

Przy korzystaniu z systemu PPS częstotliwość wysyłania skompletowanych produktów nie może być mniejsza niż raz w miesiącu.

Można przykładowo kompletować produkty sprowadzane co tydzień z USA w naszym magazynie do końca miesiąca i opłacić przesyłkę wraz z ostatnią dostawą danego miesiąca.

Można także oczywiście korzystać z wysyłki po każdej cotygodniowej dostawie.

Częstotliwość przesyłek w opisanym powyżej zakresie każdy klient ustala indywidualnie pod kątem swoich potrzeb.
 
12. O czym jeszcze należy pamiętać korzystając z systemu PPS?
 
Wszystkie zamawiane w ramach systemu PPS produkty traktowane są jako jedna lista pozamawianych przez Ciebie produktów, w systemie tym nie ma znaczenia podział na poszczególne zamówienia w ramach których były one zamawiane przez stronę sklepu.
Przede wszystkim nalezy pamietać o terminowym  rozliczaniu skompletowanych w ramach systemu PPS produktów, nierozliczone skompletowane produkty zamówione w systemie PPS o których informujemy mail`owo spowodują zawieszenie możliwości składania nowych zamówień w ramach systemu PPS do momentu ich rozliczenia w wyznaczonym dodatkowym terminie a w przypadku braku rozliczenia w terminie dodatkowym doprowadzi do wyłączenia możliwości korzystania z systemu PPS i konieczność ponownego spełnienia na nowo warunków dołączenia do systemu PPS.