loadingimg

Wczytuję dane...
system PPS

System PPS (PŁATNE PO SPROWADZENIU)
 
Czym jest system PPS?
 
System PPS to wygodna opcja rozliczania zakupów stworzona z myślą o stałych klientach dokonujących zakupu produktów sprowadzanych z USA (oznaczonych na końcu nazwy symbolem **) , w tym produktów oferowanych przedpremierowo (oznaczonych na końcu nazwy symbolem *).
W systemie PPS za produkty rozliczasz się dopiero w momencie, gdy zostaną one sprowadzone z USA do naszego sklepu.
 
Kto może korzystać z systemu PPS?
 
Z systemu PPS mogą korzystać klienci dokonujący zarówno sporadycznych jak i regularnych comiesięcznych zakupów w ramach preorderów (od małych zamówień na jeden lub kilka zeszytów po duże zamówienia na dziesiątki różnych produktów (zeszyty, tomy, statuetki).
Zgłoszenie chęci dołączenia do systemu PPS należy wysyłać na adres e-mail sklep@multiversum.pl
Każde zgłoszenie chęci dołaczenia do systemu PPS jest rozpatrywane indywidualnie.
Po pozytywnym rozpatrzeniu dołączenia klienta ustalany jest odnawialny limit łącznej wartości oczekujących jednocześnie na rozliczenie w ramach systemu PPS produktów.
 
Jakie są dodatkowe korzyści w ramach systemu PPS?
 
Możliwość opłacania produktów oferowanych przedpremierowo dopiero w momencie ich dotarcia do naszego sklepu (produkty z oferty przedpremierowej pojawiają sięna stronie sklepu przynajmniej dwa miesiące przed ich planowaną premierą w USA)
Możliwość elastycznego zarządzania wysyłkami skompletowanych produktów zamówionych w ramach systemu PPS (mozliwość wysyłki rozliczonych produktów po każdej dostawie lub gromadzenia rozliczonych produktów przez dwie lub kilka dostaw w celu zaoszczędzenia na kosztach wysyłki)
 
Jak dokonuje się rozliczeń w ramach systemu PPS?

Rozliczenia należy dokonać przelewem na nasze konto bankowe lub gotówką w biurze naszej firmy.
Kiedy po dostawie z USA do sklepu trafią jakieś produkty zamówione przez Ciebie przedpremierowo w ramach systemu PPS otrzymasz e-mail z informacją o kwocie do rozliczenia.
 
Ile mam czasu na rozliczenie produktów w ramach systemu PPS?
 
Wpłynięcie przelewu rozliczającego produkty sprowadzone z USA w ramach systemu PPS na nasze konto bankowe lub rozliczenie gotówkowe musi nastąpić do najbliższego poniedziałku od momentu wysłania informacji zawierającej kwotę do zapłaty do godziny 19:00.

Jeżeli na poniedziałek przypadnie dzień świąteczny termin poniedziałkowy jest przesunięty do najbliższego po poniedziałku dnia roboczego do godziny 19:00.
 
Jakie są skutki nierozliczenia produktów w ramach systemu PPS?
 
Nierozliczenie produktów sprowadzonych w ramach danej dostawy z USA w podstawowym terminie opisanym powyżej będzie skuktowało naliczeniem pierwszej opłaty za nieterminowe rozliczenie w wysokości 10 zł oraz e-mailem z prośbą o uregulowanie zaległej należności w pierwszym dodatkowym terminie 7 dni (do następnego poniedziałku do godziny 19:00).
Nierozliczenie produktów sprowadzonych w ramach danej dostawy z USA w pierwszym dodatkowym terminie opisanym powyżej będzie skuktowało naliczeniem drugiej opłaty za nieterminowe rozliczenie w wysokości 10 zł oraz e-mailem z prośbą o uregulowanie zaległej należności w drugim dodatkowym terminie 7 dni (do następnego poniedziałku do godziny 19:00).
Brak wpływu przelewu rozliczającego produkty sprowadzone z USA w ramach systemu PPS na nasze konto bankowe lub rozliczenia gotówkowego w drugim dodatkowym terminie będzie skuktował usunięciem z systemu PPS.

Nierozliczenie opłaty za nieterminowe rozliczenie uniemożliwi przyjmowanie do realizacji jakichkoliwek następnych zamówień w ramach systemu PPS.

Jeżeli na poniedziałek przypadnie dzień świąteczny termin poniedziakowy ten jest przesunięty do najbliższego po poniedziałku dnia roboczego do godziny 19:00.
 
W jakich cenach rozliczane są produkty zamawiane w ramach systemu PPS?
 
Każdy produkt rozliczany jest w cenie obowiązującej w momencie złożenia przez Ciebie zamówienia przez stronę sklepu, jest to cena ostatecznie wiążąca w ramach zawartej umowy.
 
W jaki sposób należy składać zamówienia w ramach systemu PPS?
 
Po dodaniu do grona klientów korzystających z systemu PPS otrzymasz dostęp do specjalnej opcji dostawy "SYSTEM PPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI".
Dostępność tej specjalnej opcji dostawy wymaga zalogowania się na stronie sklepu przed rozpoczęciem procesu składania zamówienia.
 
Krótki opis procesu składania zamóienia w ramach systemu PPS:
 
1) logujesz się na stronie sklepu
2) dodajesz produkty do koszyka
3) wybierasz opcję dostawy SYSTEM PPS - DOŁĄCZENIE DO KOMPLETOWANEJ PRZESYŁKI.
 
Zamówienia złożone z tą specjalną opcją dostawy są weryfikowane pod kątem spełnienia warunków systemu PPS:
 
- znajdujących się w zamówieniu produktów (w systemie PPS realizowane mogą być tylko produkty sprowadzane z USA (oznaczone na końcu nazwy symbolem **) oraz oferowane przedpremierowo (oznaczone na końcu nazwy symbolem *)
- wartości zamówienia (czy zamówienie nie przekracza wartości przyznanego odnawialnego limitu)
Proces weryfikacji nie jest automatyczny. Weryfikacja następuje w przeciągu maksymalnie kilku dni od momentu złożenia zamówienia.
W przypadku negatywnej weryfikacji zamówienie w ramach systemu PPS nastąpi jego anulowanie.
 
O czym jeszcze należy pamiętać korzystając z systemu PPS?
 
Wszystkie zamawiane w ramach systemu PPS produkty traktowane są jako jedna lista pozamawianych przez Ciebie produktów, w systemie tym nie ma znaczenia podział na poszczególne zamówienia w ramach których były one zamawiane przez stronę sklepu.
Przede wszystkim pamiętaj o terminowym  rozliczaniu skompletowanych w ramach systemu PPS produktów, nierozliczone skompletowane produkty zamówione w systemie PPS a także nierozliczone opłaty za nieterminowe opłacenie produktów o których zostaniesz poinformowany mail`owo zablokują przyjmowanie nowych zamówień składanych w systemie PPS do momentu ich rozliczenia a w skrajnym przypadku moga dorpowadzić do usunięcia Ciebie z systemu PPS.