Scenariusz: ANDY DIGGLE
Rysunki: VICTOR IBANEZ
Okładka: LEE BERMEJO
According to underworld legend, the Rat Catcher is a peerless assassin who specializes in silencing mob snitches. There's just one problem - he doesn't exist. At least, not according to the U.S. Marshals who oversee the Witness Protection Program...
Now there's a pile of dead bodies in a burning safe house outside El Paso. The Rat Catcher has finally slipped up, and a washed-up FBI agent has one last chance to hunt him down before he disappears forever. But as the two master manhunters spiral in towards each other in a deadly game of cat-and-mouse, each of them hides a secret from the other - secrets that could destroy them both.
New York Times best-selling author Andy Diggle (THE LOSERS, Daredevil) partners with future superstar Victor Ibańez in a tense Vertigo Crime thriller that's unrelenting to the very last twist.
Ilość stron: 192
Cena okładkowa: $19.99
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) oferta przedpremierowa
Produkty oferowane przedpremierowo realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
W cechach produktów oferowanych przedpremierowo podany jest planowany termin premiery u dystrybutora w USA.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.
W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów.
Ceny produktów zapewnianych w tym stanie uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.
Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.
Lista wszystkich cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów zapewnianych w stanie bardzo dobrym:
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron okładkowych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron wewnętrznych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy grzbietu na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy na zewnętrznym opakowaniu ochronnym.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia (może to spowodować konieczność skorzystania z usług introligatora w celu ponownego sklejenia lub wykonania tego samodzielnie).
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (dotyczy to przede wszystkim tomów).