Wczytuję dane...
Kod produktu: MAY071856
standardowy czas wysyłki (dostępność): 1-5 dni rob. (w naszym magazynie)
Wydawca: IMAGE COMICS
Informacje o produkcie

albumy

  • Planowany termin premiery: 

    wydany

  • Zapewniany stan produktu: 

    nowy z defektami - zapewniany stan bardzo dobry

  • Wydawnictwo: 

    IMAGE COMICS

  • Rodzaj produktu: 

    tomy

  • Format (szer. x wys.): 

    ok. 18cm x 26cm

  • Język: 

    angielski

  • Sugerowany dla dorosłych: 

    tak

Opis produktu

Zawiera historie z zeszytów: AGE OF BRONZE #20 do #26

Scenariusz: ERIC SHANOWER
Rysunki: ERIC SHANOWER
Okładka: ERIC SHANOWER

High King Agamemnon lusts to conquer the wealthy city of Troy. He leads his army across the sea, fighting all the way. On the island of Tenedos, just off the coast of Troy, Achilles leads the attack. Spears fly and men die. When the dust settles, Achilles finds himself one step closer to his tragic fate. Meanwhile, the Trojans prepare their defenses and gather allies. Agamemnon's offer of a peace embassy to King Priam reassures few. War appears inevitable. Even Helen dreads to face what lies ahead for her and everyone she loves or once loved. Collects AGE OF BRONZE #20-26 - the award-winning (Eisners 2001 and 2003, Gran Guinigi 2006) retelling of the Trojan War.

Ilość stron: 176
Cena okładkowa: $17.99

Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu standardowy czas wysyłki (dostępność):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) oferta przedpremierowa

Produkty oferowane przedpremierowo realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
W cechach produktów oferowanych przedpremierowo podany jest planowany termin premiery u dystrybutora w USA.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.

W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.

Cena każdego produktu zapewnianego w stanie "nowy z defektami - zapewniany stan bardzo dobry" uwzględnia występowanie w produkcie opisanych poniżej cech i wad w dowolnej konfiguracji (w tym wszystkich jednocześnie):
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron okładkowych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron wewnętrznych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy grzbietu na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy na zewnętrznym opakowaniu ochronnym.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia (może to spowodować konieczność skorzystania z usług introligatora w celu ponownego sklejenia lub wykonania tego samodzielnie).
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek pod tym samym kodem produktu (stosowane przez niektórych wydawców) nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (dotyczy to przede wszystkim tomów).

Występowanie opisanych powyżej cech i wad w przypadku produktu zapewnianego w stanie "nowy z defektami - zapewniany stan bardzo dobry" nie podlega reklamacji.