Wczytuję dane...
Kod produktu: JUL161467
standardowy czas wysyłki (dostępność): 1-5 dni rob. (w naszym magazynie)
Informacje o produkcie

albumy

  • Planowany termin premiery: 

    wydany

  • Zapewniany stan produktu: 

    nowy z defektami - zapewniany stan bardzo dobry

  • Wydawnictwo: 

    DYNAMITE ENTERTAINMENT

  • Rodzaj produktu: 

    tomy

  • Format (szer. x wys.): 

    brak danych

  • Język: 

    angielski

  • Sugerowany dla dorosłych: 

    nie

Opis produktu

Writer: Tim Lapetino, Ernest Cline (Foreword), Robert V. Conte (Afterword)
Art/Cover: Various
ADVANCE SOLICITED FOR OCTOBER 2016! "Get in the action with Atari!" Since its formation in 1972, Atari pioneered video game technology and built today’s multi-billion dollar industry, developing arcade games, home video systems, and personal computers to entertain millions of children and adults with fan-favorite games like Asteroids, Centipede, Missile Command, and Yar’s Revenge. To usher in the new era of electronic entertainment, the company hired an array of talented illustrators to emblazon game cartridges, boxes, magazine advertisements, and more with mind-blowing visions of fantasy and sports thrills, science fiction and adventure, that elevated pixelated gaming to the realm of high art. Art of Atari is the first official retrospective of the company’s illustrative accomplishments, spanning over four decades and cultivated from museums and private collections worldwide. Whether you're a fan, a collector, or new to the world of Atari, this book offers the most complete collection of Atari artwork ever produced! (C: 0-1-2)
HC, 352pgs, FC, $39.99

Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu standardowy czas wysyłki (dostępność):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) oferta przedpremierowa

Produkty oferowane przedpremierowo realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
W cechach produktów oferowanych przedpremierowo podany jest planowany termin premiery u dystrybutora w USA.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.

W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.

Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów.
Ceny produktów zapewnianych w tym stanie uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.

Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.

Lista wszystkich cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów zapewnianych w stanie bardzo dobrym:

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron okładkowych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron wewnętrznych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy grzbietu na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy na zewnętrznym opakowaniu ochronnym.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia (może to spowodować konieczność skorzystania z usług introligatora w celu ponownego sklejenia lub wykonania tego samodzielnie).
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (dotyczy to przede wszystkim tomów).
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...