Wczytuję dane...
Kod produktu: JUL172280
standardowy czas wysyłki (dostępność): 1-5 dni rob. (w naszym magazynie)
Informacje o produkcie

albumy

  • Planowany termin premiery: 

    wydany

  • Zapewniany stan produktu: 

    nowy z defektami - zapewniany stan bardzo dobry

  • Wydawnictwo: 

    VALIANT ENTERTAINMENT LLC

  • Rodzaj produktu: 

    tomy

  • Format (szer. x wys.): 

    brak danych

  • Język: 

    angielski

  • Sugerowany dla dorosłych: 

    nie

Opis produktu

(W) Peter Milligan (A) Juan Jose Ryp (CA) Cary Nord
Valiant's critically acclaimed, 10-time sold-out magnum opus returns with a brand-new journey into myth and mystery, from comics master Peter Milligan (Shade, the Changing Man) and incendiary artist Juan José Ryp (BRITANNIA)! Fifty thousand Romans stand on their feet, watching from the rafters of the coliseum with captured breath as Achillia, a Gladiator unlike any that Rome has seen before, faces incredible odds - one lone warrior against five of Rome's greatest. Such is the tradition, when a female gladiator enters the fray. When the carnage is complete, the coliseum roars its approval as Achillia stands victorious. Now only one match away from winning her freedom, she has begun to gain renown. The women of Rome, suppressed by their husbands and fathers, have noticed. The men of Rome, husbands and fathers to a growing horde of women entertaining ideas of independence, have noticed as well. On the other side of Rome, a strange mystery swirls through the Palatine Hill. In the dead of night, down winding alleys, Rome's elite swear that they see visions of a blood-soaked Apollo walking the city...visions that are driving them mad. Even more are becoming sick with weird fever god-dreams. Panic ensues in the city. The Chief Vestal, Rubria, is arrested by Emperor Nero and threatened with crucifixion unless the deadly curse that's fallen on Rome is lifted. She asks Antonius Axia, hero of Britannia and Rome's only detective, for help. She offers only one clue...the gladiator Achillia. (STL048590)
SC, 112pgs, FC, SRP: $14.99

Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu standardowy czas wysyłki (dostępność):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) oferta przedpremierowa

Produkty oferowane przedpremierowo realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
W cechach produktów oferowanych przedpremierowo podany jest planowany termin premiery u dystrybutora w USA.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.

W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.

Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów.
Ceny produktów zapewnianych w tym stanie uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.

Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.

Lista wszystkich cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów zapewnianych w stanie bardzo dobrym:

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron okładkowych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron wewnętrznych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy grzbietu na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy na zewnętrznym opakowaniu ochronnym.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia (może to spowodować konieczność skorzystania z usług introligatora w celu ponownego sklejenia lub wykonania tego samodzielnie).
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (dotyczy to przede wszystkim tomów).
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...