Wczytuję dane...
Kod produktu: APR210624
standardowy czas wysyłki (dostępność): 2-45 dni rob. od premiery (oferta przedpremierowa)
Wydawca: IDW PUBLISHING
Informacje o produkcie

albumy

  • Planowany termin premiery: 

    2021/09/22

  • Zapewniany stan produktu: 

    nowy z defektami - zapewniany stan bardzo dobry

  • Wydawnictwo: 

    IDW PUBLISHING

  • Rodzaj produktu: 

    tomy

  • Format (szer. x wys.): 

    brak danych

  • Język: 

    angielski

  • Sugerowany dla dorosłych: 

    nie

Opis produktu
(W) Hugh Syme, Stephen Humphries
Newly expanded and updated, this beautiful coffee table book delves into the 40-year relationship between Rush and their longtime artist and illustrator, Hugh Syme, with a foreword by drummer and lyricist Neil Peart! Containing original illustrations, paintings, photography, and the incredible stories behind each album that Hugh Syme has designed with the band since 1975. The book's narration was written by music journalist Stephen Humphries and includes in-depth interviews with each Rush band member and the artist. The Art of Rush also contains entertaining anecdotes and commentary from a wide array of notable musicians, actors, athletes, writers, radio personalities, and Rush insiders about their favorite Rush album covers, which clearly reveals how vital and impactful the visual representation of their music has been through the years. One of the hallmark's of Rush releases is the considerable care and consideration that goes into each one-including the conceptual artwork. Readers may be surprised to discover just how much effort went into each concept and the execution for every album cover! Some of the regaled stories include furtively crossing the border for a guerilla-style shoot for A Farewell to Kings, trying to herd a warren of rabbits for the cover of Presto, descending into the depths of an autopsy lab to find a brain for Hemispheres, and a stunt involving fire, whiskey, and photographer Deborah Samuel for Moving Pictures. But no history of the band's art would be complete without the story of the creation of arguably the band's most iconic image, The Starman from 2112. 'From the first time Hugh and I met, we shared a level of communication that would sustain us through all the years of discussing art by long distance,' said Rush's Neil Peart. The Art Of Rush is a must for fans of Rush, art, and music everywhere.
$99.99
Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu standardowy czas wysyłki (dostępność):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) oferta przedpremierowa

Produkty oferowane przedpremierowo realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
W cechach produktów oferowanych przedpremierowo podany jest planowany termin premiery u dystrybutora w USA.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.

W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.

Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów.
Ceny produktów zapewnianych w tym stanie uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.

Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.

Lista wszystkich cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów zapewnianych w stanie bardzo dobrym:

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron okładkowych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron wewnętrznych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy grzbietu na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy na zewnętrznym opakowaniu ochronnym.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia (może to spowodować konieczność skorzystania z usług introligatora w celu ponownego sklejenia lub wykonania tego samodzielnie).
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (dotyczy to przede wszystkim tomów).