Wczytuję dane...
Informacje o produkcie

albumy

  • Planowany termin premiery: 

    2020/12/23

  • Zapewniany stan produktu: 

    nowy z defektami - zapewniany stan bardzo dobry

  • Wydawnictwo: 

    BOOM ENTERTAINMENT

  • Rodzaj produktu: 

    tomy

  • Format (szer. x wys.): 

    brak danych

  • Język: 

    angielski

  • Sugerowany dla dorosłych: 

    nie

Opis produktu
(W) Ryan Parrott (A) Francesco Mortarino (CA) JLou
* The writing duo of New York Times bestseller Ryan Parrott (Mighty Morphin Power Rangers) and the GLAAD Award-nominated Sina Grace (Iceman) join artists Francesco Mortarino (Mighty Morphin Power Rangers) and Eduardo Francisco (Adventures of Superman) to answer some of the biggest questions in Power Rangers history!
* The Power Rangers are left reeling after their war with Lord Drakkon - none more affected than Tommy Oliver, formerly the Green Ranger, and now without purpose, until Zordon brings him a new opportunity: to prove he's worthy of being the all-new WHITE RANGER!
* Meanwhile, Jason, Trini and Zack must become the new OMEGA RANGERS-even if it means deceiving everyone they hold dear.
* Collects issues #25-28. (STL165469) (C: 1-1-2) NOTE: Boom Power Rangers - Not Available in select Asian countries (Japan, Korea, Hong Kong & others).
SC, 7x10, 112pgs, FC, SRP: $16.99
Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu standardowy czas wysyłki (dostępność):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) oferta przedpremierowa

Produkty oferowane przedpremierowo realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
W cechach produktów oferowanych przedpremierowo podany jest planowany termin premiery u dystrybutora w USA.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.

W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.

Cena każdego produktu zapewnianego w stanie "nowy z defektami - zapewniany stan bardzo dobry" uwzględnia występowanie w produkcie opisanych poniżej cech i wad w dowolnej konfiguracji (w tym wszystkich jednocześnie):
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron okładkowych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron wewnętrznych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy grzbietu na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy na zewnętrznym opakowaniu ochronnym.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia (może to spowodować konieczność skorzystania z usług introligatora w celu ponownego sklejenia lub wykonania tego samodzielnie).
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek pod tym samym kodem produktu (stosowane przez niektórych wydawców) nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (dotyczy to przede wszystkim tomów).

Występowanie opisanych powyżej cech i wad w przypadku produktu zapewnianego w stanie "nowy z defektami - zapewniany stan bardzo dobry" nie podlega reklamacji.