Wczytuję dane...
Kod produktu: JAN211508
standardowy czas wysyłki (dostępność): 2-45 dni rob. od premiery (oferta przedpremierowa)
Wydawca: RIZZOLI
Informacje o produkcie

albumy

  • Planowany termin premiery: 

    2021/03/24

  • Zapewniany stan produktu: 

    nowy z defektami - zapewniany stan bardzo dobry

  • Wydawnictwo: 

    RIZZOLI

  • Rodzaj produktu: 

    tomy

  • Format (szer. x wys.): 

    brak danych

  • Język: 

    angielski

  • Sugerowany dla dorosłych: 

    nie

Opis produktu
(W) DB Burkeman
Like a well-made playlist, the album covers in this volume combine to create a portrait of cool and culture desired by art, music, and record lovers alike. Art Sleeves is a time capsule of visual art and music culture as shown through the most important record covers designed by visual artists and graphic designers in the past forty years. This tightly curated collection of covers chosen includes works with significant cultural impact as well as collaborations that themselves created cultural fascination. The eclectic roster of visual artist-musician collaborations presented spans art and musical genres as well as generations, including Ryan McGinley for Sigur Rs, Kara Walker for Arto Lindsay, Peter Saville for Joy Division, Barbara Kruger for Growing Up Skipper, Jeff Koons for Lady Gaga, Tauba Auerbach for Glasser, and Stanley Donwood for Radiohead, to name a few. From postmodernist paintings and minimalism to collage and photography, as well as New Wave, emo, pop, and punk, the albums chosen present a bright and rich visual and cultural history. This inspiring volume celebrates this long creative tradition of visual artist-musician collaborations and, just like a perfect album, it will be treasured by art, music, and record lovers alike.
$50.00
Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu standardowy czas wysyłki (dostępność):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) oferta przedpremierowa

Produkty oferowane przedpremierowo realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
W cechach produktów oferowanych przedpremierowo podany jest planowany termin premiery u dystrybutora w USA.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.

W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.

Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów.
Ceny produktów zapewnianych w tym stanie uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.

Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.

Lista wszystkich cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów zapewnianych w stanie bardzo dobrym:

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron okładkowych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy stron wewnętrznych na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy grzbietu na powierzchni nie większej niż 10%.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy na zewnętrznym opakowaniu ochronnym.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10mm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia (może to spowodować konieczność skorzystania z usług introligatora w celu ponownego sklejenia lub wykonania tego samodzielnie).
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (dotyczy to przede wszystkim tomów).